پاورپوینت (اسلاید) معرفی شغل انیماتور

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان معرفی شغل انیماتور ، در 23 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین

بخشی از متن:
اگر می خواهید از تخیل خود استفاده کرده و مهارت های خلاقانه خوبی مثلا در نقاشی و مدلسازی دارید، این شغل برای شما مناسب است.
انیمیشن یا کارتن نمایش سریع و متوالی تصاویری از اثر هنری دوبعدی یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است. به عبارتی انیمیشن هنر حرکت بخشیدن به اشیای بیجان می باشد.
اولین نمونه هایی که از طریق آنها حرکت و تصویر با هم تلفیق شد، به نقاشی های عهد پادینه سنگی بازمی گردد، روی دیواره غارها حیوانات با چندین پا به ترسیم درآمده بود و در موقعیت های مختلفی مثل روی هم قرارگرفتن و افزوده شدن به یکدیگر قرار داشتند و به طور واضح با اندکی دقت می توان دریافت که در تمام نقاشی های دوره مذکور به نوعی تحرک احساس می شد.
سازنده انیمیشن را انیماتور می گویند. انیماتور به نقاشی ها و مدل ها روی صفحه جان می بخشد. او می تواند انیمیشن های سینمایی، کارتون های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغات، بازی های کامپیوتری، وب سایت ها و موزیک ویدئوها را بسازد.
انیمیشن قالب های مختلفی از جمله دو بعدی، سه بعدی، کامپیوتری و تلفیقی دارد. برای ساخت آن نیز روش های زیادی از جمله انیمیشن روی طلق، انیمیشن روی کاغذ، انیمیشن با بریده مقوا، انیمیشن کامپیوتری و... وجود دارد. در کنار اینها برای انیمیشن سازی کامپیوتری، نرم افزارهای بسیاری در این صنعت موجود است.
و...

فهرست بخشی از مطالب:
وظایف انیماتور
مهارت و دانش مورد نیاز
تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل انیماتوری
بازار کار و آینده شغلی انیماتور
میزان درآمد انیماتور
شخصیت های مناسب این شغل
و...
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 10133 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:100 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل